مرکز logowiin لوگووین

fereidouni.org

https://negaryaghoobian.com/
کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی
پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت | بازدید : 5466 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی

آموزش زبان انگلیسی در نیم قرن اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. زمانی بود که اگر کسی قصد داشت زبان انگلیسی یاد بگیرد تنها کتاب های محدودی در اختیار داشت و مهم نبود که هدف او برای زبان آموزی چیست بلکه باید بعد از آموزش کلیاتی، یا خودش به دنبال کتاب های مورد نیازش می رفت یا اگر مؤسسه ای هم وجود داشت که کتاب هایی داشته باشد، استاندارد خاصی برای ارائه آن ها نبود. ولی امروزه نه تنها حوزه های یادگیری زبان انگلیسی بسیار تخصصی شده اند و هر کس با توجه به نیاز خود و رشته تحصیلی اش می تواند کتاب های زبان انگلیسی و متون آموزشی تخصصی را تهیه کند بلکه رده های سنی مختلف هم کتاب آموزش زبان خودشان را دارند. کتاب های آموزشی مخصوص هر رده سنی با توجه به نیاز همان گروه سنی طراحی شده اند. مسائل و ذغدغه های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با هم متفاوت است و موضوعاتی که برای آن ها جذابیت داشته باشد هم زمین تا آسمان با هم فرق می کنند. شما می توانید با توجه به رده سنی خود یا فرزندتان کتاب زبان آموزشی و تمرینی مناسب را تهیه نمایید.

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان

بیشتر کتاب های آموزش زبان برای بزرگسالان تهیه شده اند. این کتاب ها موضوعات مختلف و مهارت های گوناگونی را به طور جداگانه آموزش می دهند. برخی از کتاب ها هم هستند که به شکل تخصصی برای کسانی که می خواهند در آزمون زبان شرکت کنند طراحی شده اند. آموزش زبان برای بزرگسالان شاید پیچیده تر به نظر برسد ولی با توجه به اینکه معمولا آن ها هدف خود را می دانند و برای یادگیری زبان انگیزه دارند، بهتر هم می توانند تمرکز کنند و می توان به طور مستقیم موضوعات آموزشی را به آن ها یاد داد. آنچه در آموزش زبان بزرگسالان باید در نظر بگیرید، این است که کدام شیوه های آموزشی برای شما مناسب ترند و با کدام شیوه های آموزشی بهتر یاد می گیرید و با توجه به این مسئله کتاب آموزش زبان خود را انتخاب کنید.

032

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان با توجه به دغدغه های آن ها طراحی می شود.

کتاب های آموزش زبان نوجوانان

اهمیت آموزش زبان نوجوانان کمتر از بزرگسالان نیست. ممکن است که در سنین پایین، نوجوانان متوجه اهمیت یادگیری زبان نباشند، ولی اکثر والدین با توجه به اینکه زبان انگلیسی یک نیاز ضروری در تحصیل و آینده فرزندانشان هست، آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کنند. بعضی از نوجوانان هم خود تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند. کتاب آموزش انگلیسی برای نوجوانان باید به گونه ای طراحی شود که رغبت آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند. همچنین مسائل کتاب باید متناسب با سن آن ها طراحی شود. درست است که می توان یادگیری مستقیم را برای نوجوانان اجرا کرد ولی همچنان استفاده از روش های غیر مستقیم مطالب را بهتر برای آن ها نهادینه خواهد کرد. تکرار و تمرین از نکات کلیدی در آموزش زبان نوجوانان است.

033

آموزش زبان نوجوانان باید همراه با شیوه های جذاب یادگیری فعالانه باشد.

آموزش زبان کودکان

کمتر پیش می آید که کودکان خودشان تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی بگیرند ولی شاید به دلایلی مجبور یا متمایل به آن شوند. آموزش زبان کودکان باید غیرمستقیم و همراه با بازی و تفریح باشد. کتاب های آموزشی انگلیسی برای کودکان مملو از اشعار و رنگ های شاد و تمرین های فیزیکی و بازی هستند. امروزه کتاب های متنعی در زمینه آموزش زبان کودکان وجود دارد و شما می توانید با توجه به علایق کودکان این کتاب ها را برای آن ها تهیه کنید. مخصوصا داستان­های مصور برای گروه سنی آن ها بسیار جذاب خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید بلیط هواپیما خارجی با کارت شتاب ممکن است!
یک شنبه 1 دی 1398 ساعت | بازدید : 6180 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

دوست دارید به کشورهای خارجی سفر کنید اما نمی دانید چطور بلیط هواپیما خارجی خریداری کنید؟ از سر زدن به سایت های بیهوده خسته شده اید؟ دوست دارید بلیط هواپیما را به آسانی خریداری کنید؟ از مقاصد پر طرفدار خبر ندارید؟

این مقاله می تواند به شما کمک کند تا پاسخ تمام سوالات و نیازهای تان را دریافت کنید. کافی است تا پایان این مقاله همراه ما باشید و همه چیز را درباره خرید بلیط هواپیما خارجی متوجه شوید.


 
Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

این روزها که همه چیز در حال سرعت یافتن است و انسان مدرن زندگی پر سرعتی را تجربه می کند علاقه اش به انجام امور همراه با سرعت بالا بیشتر شده است و این مطلب حتی در سفر کردن هم صدق می کند.

انسان ها این روزها دوست دارند تا زمان خود را در مقصد بگذرانند تا اینکه خستگی راه بر تن آن ها بنشیند. لذا امروزه سفر با سیستم حمل و نقل هوایی بسیار رایج شده است. اما چگونه میتوان بلیط هواپیما خارجی را با کارت شتاب ایرانی خریداری کرد؟

Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

بلیط هواپیما

همانطور که شاید بیشتر شما نیز بدانید بلیط هواپیما به دو صورت چارتری و سیستمی به فروش می رسد. اما تفاوت این دو بلیط در چیست و کدام را باید خریداری کرد؟

بلیط سیستمی

زمانی که یک ایرلاین مسیرهای پروازی مشخصی را اعلام می کند بلیط های ان را برای فروش قرار می دهد. مسافر می تواند این بلیط ها را مستقیما از ایرلاین مربوطه خریداری کند. (که میتواند به سایت مراجعه کند و یا حضوری خریداری کند).

بلیطی که مستقیما از ایرلاین مربوطه خریداری شود بلیط سیستمی نام دارد. این بلیط مزیت ها و معایب خود را دارا است. به عنوان مثال بلیط سیستمی دسته بندی سنی دارد که هزینه بلیط برای هر دسته متفاوت است.

این دسته بندی به این صورت است: نوزادان (زیر 2 سال)، کودکان (2 تا 12 سال) و بزرگسالان (بالای 12 سال). قیمت بلیط سیستمی برای هر کدام از این دسته ها متفاوت است. لازم به ذکر است که برای نوزادان اغلب رایگان بوده و صندلی جداگانه نیز اختصاص داده نمی شود.

مزیت دیگر این بلیط این است که در صورت کنسل شدن از جانب مشتری، این ایرلاین بسته به تایم کنسل کردن، مقداری از هزینه ی بلیط را به مسافر بازمی گرداند.( مثلا اگر 12 ساعت قبل از پرواز کنسل کنید نیمی از بهای بلیط بازگردانده می شود.)

هم چنین در این نوع بلیط میتوانید صندلی خود را خودتان انتخاب کنید.

بلیط چارتری

زمانی که یک ایرلاین تمام بلیط های خود در یک مسیر پروازی را به یک فرد یا شرکت چارترکننده می فروشد دیگر مسئولیتی در قبال فروش بلیط ها ندارد. این بلیط ها دیگر بلیط چارتری محسوب می شوند.

بلیط چارتری نسبت به بلیط سیستمی ارزان تر است با این حال دسته بندی سنی ندارد و لذا هزینه آن برای تمام سنین یکسان است.

در این نوع بلیط نمی توانید صندلی خود را انتخاب کنید و این امر به عهده چارتر کننده است. هم چنین در صورت کنسل شدن بلیط هیچ مبلغی به شما بازگردانده نمی شود.

حالا که تفاوت بین این دو دسته بلیط را دریافتیم بهتر است تا با نحوه خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی بیشتر آشنا شویم.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

در واقع می توان گفت که این روند همانند خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی است. تنها سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا می توان با کارت شتاب ایرانی نیز هزینه را پرداخت کرد یا خیر؟

برای خرید بلیط هواپیما خارجی به سایت معتبر مربوطه وارد شوید. مسیرهای پروازی را تعیین کنید. مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت را در تقویم نمایان شده مشخص کنید.

مثلا اگر می خواهید بلیط هواپیما استانبول را خریداری کنید، مبدا را شهر خود و مقصد را استانبول انتخاب کنید و حالا از تقویم نمایان شده تاریخ رفت و برگشت را انتخاب کنید.

اگر تاریخ برگشت را نمی دانید پس تنها تاریخ رفت را مشخص کنید و یک بلیط یک طرفه بخرید. اما اگر تاریخ برگشت را می دانید بهتر است تا بلیط برگشت را همزمان با بلیط رفت تهیه کنید.

این امر مزیت های مختلفی دارد. اگر همزمان بلیط رفت و برگشت را خریداری کنید می توانید در هزینه های بلیط صرفه جویی کنید، مطمئن هستید که بلیط برگشت تهیه کرده اید و با ازدحام جمعیت و کمبود بلیط مواجه نخواهید شد.

هم چنین اگر پرواز به دلایلی کنسل شود راحت تر می توانید هزینه ی پرداختی خود را از آژانس مربوطه دریافت کنید و یا اگر میخواهید بلیط خود را کنسل کنید این امر اسان تر صورت می پذیرد.

پس از ان باید تعداد مسافران را وارد کنید. دقت کنید که اگر اقدام به خرید بلیط سیستمی کرده اید سن مسافران را به دقت وارد کنید تا هزینه به صورت صحیح محاسبه شود. همچنین به دلیل اینکه مشخصات مسافران از جمله سن آن ها در فرودگاه چک می شود بهتر است آن را به درستی وارد کرده باشید.

اکنون باید اطلاعات هر مسافر را به صورت جداگانه وارد کنید. این اطلاعات شامل سن، کد ملی و تابعیت فرد و... می شود. حالا به صفحه پرداخت هزینه بلیط وارد می شوید. در این صفحه اطلاعاتی که وارد کرده اید باری دیگر به نمایش در می اید تا در صورت نیاز آن را اصلاح کنید.

Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

در این مرحله باید درگاه الکترونیکی مربوطه را انتخاب کنید. دقت کنید که تنها کافی است تا کارت بانکی شما عضو شبکه شتاب باشد و اهمیتی ندارد که از کدام درگاه استفاده می کنید.

خب به پاسخ سوال اصلی این مقاله می رسیم. آیا می شود با کارت شتاب، بلیط هواپیما خارجی خریداری کرد؟ بلی! امروزه با بسترسازی های مناسبی که بین آژانس های هواپیمایی و ایرلاین های خارجی رخ داده است می توانید از طریق کارت عضو شتاب این هزینه را پرداخت کنید.

در واقع آژانس های هواپیمایی این فضا را ایجاد کرده اند تا شما به راحتی بتوانید این هزینه را پرداخت کنید. این هزینه به حساب این آژانس ها منتقل شده و سپس آژانس مربوطه این هزینه را از طریق درگاه های بین المللی به حساب ایرلاین خارجی واریز می کند.

پس از آن که هزینه را پرداخت کردید رسید پرداخت برای تان به نمایش در می آید. تا نیم ساعت پس از پرداخت، بلیط هواپیما از طریقی که انتخاب کرده اید برای تان ارسال می شود. کافی است این بلیط را همراه با مدارک معتبر به فرودگاه ببرید.

 

سخن آخر

آیا تجربه خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی را داشته اید؟ 

نظرها و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع : https://www.karnaval.ir/blog/it-is-possible-to-buy-foreign-airplane-ticket-by-shetab-card

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 55
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 123
:: باردید دیروز : 39
:: بازدید هفته : 515
:: بازدید ماه : 2543
:: بازدید سال : 7789
:: بازدید کلی : 106690